Thursday 29 October 2015

3 Dalam 1: Kurus Menarik, Kulit Berseri, Kurang Selulit!

Memenuhi impian setiap wanita!

Biji rami atau jut (flax seed) kaya dengan pelbagai vitamin, mineral, asid-asid lemak dan serat yang menormalkan kerja-kerja usus. Ia membersihkan badan daripada toksin, mengurangkan selera makan dan paras gula dalam darah. Rahsia khas ini adalah dalam asid lemak yang mengaktifkan kelenjar minyak di dalam badan seterusnya membantu dalam mengurangkan lemak tambahan di dalam organisma.

Teh biji rami adalah disyorkan oleh ramai pakar pemakanan dan juga kerana manfaatnya pada pesakit-pesakit gastritis, ulser dan buasir.

The-Perfect-Drink-For-Women-–-Ideal-For-Weight-Loss-Shiny-Skin-And-Less-Cellulite




Proses penyediaan:


Ambil 3 sudu besar biji rami dan masukkan dalam 1 liter air mendidih. Biarkan ia sejuk pada waktu malam. Cara yang terbaik adalah dengan menggunakan termos. Jika tiada gunakan sahaja periuk atau mangkuk yang bertudung. Tapis teh pada waktu pagi. Anda akan memperolehi minuman sedikit berlendir yang mana anda perlu ambil pada setiap hari bersama-sama sarapan dan makan malam anda.

Teh ini perlu diambil 3 hingga 4 kali sehari dalam sukatan 150 ml sebelum setiap waktu makan. Jangan buat teh ini terlalu banyak kerana anda perlu mengambilnya dalam keadaan segar. Amalkan selama 10 hari dan rehat 10 hari, kemudian teruskan semula pengambilannya. Ini adalah cara yang hebat yang akan membantu anda menurunkan berat badan dan mengawal atur semua ketidak-seimbangan dalam badan anda.

Peringatan: Panduan dalam teks ini hanyalah perkongsian maklumat dan ianya tidak boleh menggantikan doktor atau ahli farmasi anda berkaitan kesihatan anda. Jika anda mempunyai apa-apa masalah kesihatan yang serius, sila rujuk kepada doktor atau mereka yang pakar terbeih dahulu. Kami menyemak data kami dan menyarankan kepada anda agar anda memperolehi kesihatan yang baik.

No comments:

Post a Comment